Monday, April 18, 2011

ummi bermarathon

assalamualaikum... ^_____________^

sambil layan drama tivi dengan 50% kekhusyukan, sambil juga jari-jemari ni menaip dengan hampir 100% kelajuan tahap maksimaz.. *ahhaa...ada percentage lagi tu..ekeke..


hari ni adalah hari yang amat membizikan bagi ummi khadijah ni okeh..awal pagi lagi buat operasi mengemas bermarathon okeh..habis 1 rumah dikemas dengan telitinya..sawang-sawang...habuk-habuk..semuanya diclearkan dengan jayanya..*chewwahhh...


dan masa tengah mengemas tu,tiba-tiba plak ada tikus main au cak-au cak dengan si tecik khadijah. khadijah pun apa lagi, teruslah buat bunyi... "nyiou..nyiou..." dengan harapan tikus tu takut dan pergi jauh.. tapi tikus comel tu buat dek jer..hahaha..

comel plak tikus ni yer..hihi.. ^^


khadijah pelik kenapa tikus tu tak lari. pastu ummi nya ni pun cakap.."alahai khadijah,hang wat bunyi camtu..camna lah tikus tu nak lari..tak dak nya dia takut kat hang.." terkekek-kekek khadijah ketawa sambil tutup mulut.. sebab tak menjadi..hikhik..

meow..meow..

hai,dak tecik tengah lena dibuai mimpi indah selepas makan dengan banyaknya. lauk wajibnya,sudah semestinya ayam.

sekarang pengikut cinta hingga syurga dah ada 159 orang. syukur alhamdulillah. terima kasih ye,atas sokongan kalian semua.. dan harapnya anda semua akan terus beri sokongan untuk cinta hingga syurga ni.

sayang anda semua...

---------------------------cinta hingga syurga---------------------

8 comments:

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

marathon mengemas eh...mesti kepenatan kan...

siti norlaili yusof said...

lizz : haha..marathon mengemas jer dahlinks.. penat tapi menyeronokkan.. puas hati tengok rumah kemas..hihi..

nanti kita marathon sama2 yer..:)

ieka said...

eh, samela projek marathon kte hrni..hehe..kbtln tgh mood rajen+c kecik syiok tidow aman nk wt kje seme..

siti norlaili yusof said...

ieka : ehehe.. best kan..tambah lagi bila si tecik dok diam jer.

aman rasa bila bermarathon camni..hikhik.. :)

Ainul Hayat said...

Wow, rajinnye laili. Berani Khadijah ngan tikus tu. Kalau Eni dah larik dulu...fobia gile ngan tikus...huhuhu

siti norlaili yusof said...

ainul hayat : hehe.. tulah kan,dia nak halau tikus tu buat bunyi meow macam umminya ajar..hikhik.

nanti eni pun bolehlah try wat mcm khadijah..sama2 buat bunyi meow..meow..hahaha...

alexa yussida said...

akak,meh marathon baca buku utk saya..kekekke:D

liat tol la diri ni..huuu

hye khadijah!!main ngn tikus ye..aunty pon ade tikus tp spesies guinea pig la:D

siti norlaili yusof said...

alexa yussida : aha...akak baca boleh dik,tp x faham apa pun nt..haha.. study rerajin tau..nak jadi doktor. nt blh tlg rawat akak n khadijah..tp percuma yer..hikhik..

eh,alexa bwk guinea pig tu ke sana ye,apa namanya? msti comel kan.. :)