Saturday, April 9, 2011

bunga-bunga chenta sakura

assalamualaikum... ^___________________^

senyum lebar2 sampai telinga ek...camni...

halllooooo....smile plzzz.... :))


cantik dan comelnya rupa bila senyum kan..so,senyum2 lah selalu ek..awet muda u...!!!

semalam hari yang tersangat gumbira buat laili@ummi khadijah ni dengan khadijah sebab dapat calling2 wif our lalings..ngeee...
*sila jangan jeles okeh ibu2 dan bapak2 sekalian... ^^

bunga sakura yang cantik...
thanks sayang,nanti kita framekan ek.. ^^


walaupun kali ni kami tak sempat berwebcam dengan khidmat en.skype,dapat calling2 pun dah ok.. siap share earphone dengan khadijah gitu..hikhik..ummi dengar sebelah,khadijah dengar sebelah..so,our lalings pun kenalah dengar dua2 insan terchenta dan tersayang nya ni ngomel macam2 isu semasa..schweettt kan..hikhik..
*alah,kalu nak muntah pun muntahlah..bukan selalu pun kan..muntah hijau kuning pun takper..laili tak marah...wink..wink.. :)


entri kali ni bukanlah nak cerita apa yang kami sembang kan..haish,hal suami isteri dan hal dalam rumahtangga adalah rahsia okeh...so,na mo majuk2 dengan laili merangkap ummi kepada si tecik khadijah ni okeh mucuk2 lalings sume..^^ kukibit kahinak..hehehe..


cuma sekadar nak share betapa gumbiranya rasa hati kami bertiga..rasa macam bunga sakura yang sedang berkembang dengan banyaknya...walah..memang tersangat best memadu kasih dan cinta kan..weeee... we loike it..doesn't u...????

cenyum tau...!!!!!


apapun,kami sentiasa mendoakan anda semua sentiasa hepi..riang gumbira seperti kanak2 ribena dan ho.ho..ho...horlicks..... kuci2 pampers hey..!!!!


senyum selalu k..dan bergembiralah dengan apa yang kita miliki..ketika susah dan senang.. dan sayangilah insan2 yang kita sayang selayaknya...


p/s: dalam hati ada taman. tengah dok nyanyi2 lagu chenta..sambil nari2 ala hindustan kat atas kapal..hihihi...

---------------------cinta hingga syurga----------------------

No comments: