Friday, April 15, 2011

get well soon !!!

assalamualaikum... ^____________^

laili doakan kawan2 semua sihat2 belaka..dan ceria sentiasa... :)

sejak dua menjak ni laili dan khadijah diduga sakit berpanjangan. bukan hanya kami,tapi termasuk juga abah khadijah.

alhamdulillah khadijah dah sembuh tapi umminya ni plak yg x sihat.. sejak kelmarin leher laili bengkak. ingatkan urat tersimpul ke apa.. tup2 beguk..hadui..memang laili ada agak ni beguk tapi takdelah nk set sangat dalam kepala otak ni kena beguk sebab masa kecik dulu dah kena..sakitnya sampai kena demam teruk..huhu..

tapi siang tadi betul2 rasa lemah..rasa nak demam. sakit seluruh badan. terutama sekali pada bahagian sendi,dan belakang badan..tapi paling terasa kat tulang belikat lah..

apapun,laili percaya Allah yg beri penyakit..dan Dia beri ni mesti ada hikmahnya gak. cuma kenalah banyak sabar. dan walaupun hampir rasa ingin rebah,laili perlu bangun demi permata hati kecil kami,khadijah..yang sentiasa inginkan perhatian.

syukur Alhamdulillah sebab,tiap kali tengok khadijah gembira..rasa macam hilang sakit yang amat tu. doa laili agar cepatlah laili sembuh sepenuhnya.. nak bawa khadijah jalan2 dan main2 sepuasnya.

doa laili juga,semoga kawan2 semua yang ditimpa ujian dengan penyakit..tabah hadapi dan semoga anda pun cepat sembuh..amin..sama2 kita doa ye..insyaallah..

senyum seindah suria okeh,walaupun x sihat...
semoga cpt sembuh.. ^^


p/s: sori sbb banyak guna short form. kesihatan diri x mengizinkan ngadap deskstop ni lelamaan. harus merehatkan diri secukupnya.

selamat malam,semua..

-------------------------cinta hingga syurga--------------------

2 comments:

ieka said...

semoga laili juga cpt sembuh..sabar byk2 ye ats ujian Allah ini..Allah nk ampun dosa laili..suami dh la jauh xpe alhamdulillah laili tgl dkt dgn fmly..khadijah msti pndi bwk diri kn time laili skt?..khadijah kn ank yg baik...:)

siti norlaili yusof said...

ieka : terima kasih,ieka. alhamdulillah juga sbb khadijah dengar kata laili dan dok diam jer.. tau umminya ni x chat. harap cepatlah sembuh.. amin..semoga dgn sakit ni,diampunkan segala dosa2 laili. dan laili percaya ada hikmahnya dan Allah sayangkan laili..sebab tu Dia sentiasa menguji..:)

semoga ieka n family pun sentiasa chat..:)