Saturday, April 23, 2011

si choomell...

assalamualaikum.... ^______________^

kawan-kawan semua suka kucing tak..? laili suka sangat kucing tapi penakut sebab pernah kena cakar. so,sampai sekarang pun rasa trauma. kalau pegang pun sekejap je.. tapi kalau anak kucing,pegang tak nak lepas sebab comel sesangat..

tambah lagi bila tengok kucing secomel ni...



aum cak...!!!!



tolong jangan tangkap saya..


masukkan dalam beg comel nak bawak balik..ekeke..^^




blweeekkk...aku lagi comel,nape tak bungkus bawak balik..????
grrr...



ahai,kembar doraemon...



sweet dream 


hahaha..camne..suka tak..? comel kan..tengok kucing-kucing comel ni rasa nak gigit-gigit jer. tapi yang jelir lidah tu,rasa macam patut kena babap tu..biasa noo..dok jelir-jelr lidah..haish...


nak share sikit,semalam jari khadijah kena gigit anak arnab. khadijah kata "nak cing..gi..git.." haha..anak arnab disangkanya anak kucing daa....huhuhu...

khadijah : "mimi..nak cing.."
*sambil tunjuk jari yang digigit arnab dan gambar ni..hikhik..*

semoga ceria-ceria selalu...dan...


p/s : sayangilah mereka yer..cian terbiar..huhuhu...


-----------------------------cinta hingga syurga----------------

4 comments:

AL-QASSAM said...

Saya ada 14 ekor kucing di rumah. huhu

siti norlaili yusof said...

al-qassam : banyaknya..bagus tu,banyak dapat pahala kan.. :)

EL MARIACHI said...

salam...
saya suka gak gambar kucing...hehehe...

siti norlaili yusof said...

el-mariachi : w'salam..
comel kan kucing2 ni. anak kami pun suka tengok..hihi..