Thursday, April 7, 2011

keterkejutan..

assalamualaikum.. ^___________________________^

awal2 pagi pas sarapan cokodok pisang yang sedap hingga menjilat jari dan pinggan bersama si tecik khadijah...

nyum..nyum..nyum...


laili pun on lah desktop kesayangan laili ni.. dan desktop ni ada nilai sentimental yg amat tinggi pada laili dan en.suami. tp bukan kisah tu yg laili nak citer skrg ni,akan laili ceritakan di entri akan datang okeh.. alahai,na mo lah majuk2..kuci-kuci pampers hey..nanti muka cepat tuo..ngeeee ^^


senyum..... ^^




awal2 pagi laili merangkap ummi khadijah ni dah terkejut terima 2 kunjungan istimewa dari adik doktor kite tu tau.. alexa yussida yang comel loteh dan tengah belajar bidang kedoktoran di rusia.. mmg best baca dia punya blog. paling ummi khadijah suka baca entri pasal periuk nasi alexa ni kena rampas..ahai..cian tu dah memang tentu sebab kita org melayu ni,camne pun mesti nak cari n mam nasi.. tapi kelakar pun ye juga bila si alexa berjaya dapatkan semula periuk nasi tu dengan taktiknya..hikhik.. pastu banyak gak citer best.. sila2lah melawat ke blog beliau yer.. :)


Blogger alexa yussida said...

get well soon khadijah syg ! kesian ummi takde teman tu..tc juga akk :)
April 7, 2011 1:35 PM




Blogger alexa yussida said...

nk ketam jugak!!

uuuu kat sini xde ketam fresh..sedey taw ..every year ngidam nk ketam..sabar sabar lagi 3 bulan dpt merasa
April 7, 2011 1:37 PM


kepada alexa , terima kasih luang masa mengunjung dan tinggalkan komen yg amat hiburkan hati ummi khadijah ni,thanks ya. nanti bila balik mesia,harus cepat2 beli ketam makan sepuasnya okeh.. sedap...

kegemaran ummi,abah dan khadijah..yummy...
^^


laili juga nak ucap terima kasih pada kawan2 blogger lain yg selalu singgah..pastu rajin tinggal komen..
k.liza,k.lia,erni,mama rayqal yang comey,ieka,fiza,dan semuanya lah. terima kasih ye.

selalu2lah berkunjung di sini k. sayang kamu semua...


-----------------------cinta hingga syurga--------------------------

14 comments:

ieka said...

cedappnya ketam 2..kte jrg bli sbb hubby allergic..klu t'ingin sgt bru p bli tp mkn sorg jela...he2..

mama Rayqal said...

Thanks jugak... ehhehee...bak sinih ketam tuh.. Rayqal suka letak dalam bubur dia... heeeee....=)

alexa yussida said...

aaaaa...thnks akak ! saya yg terkejut nih..hihi cerita periuk nasi?alamak malu la plak..dah la emo2 en3 tu..kekeke :)

thnks slalu singgah blog alexa kak:)

siti norlaili yusof said...

ieka : lah,hubby ieka alergi ye..ciannya.. kami pun sebenarnya alergi gak,gatal2..tp pulun gak makan.,,sedap..hikhik..

siti norlaili yusof said...

mama rayqal : wah..rayqal pun suka ketam gak eh..geng lah dgn khadijah..

sedapnyer...msti hbs bermangkuk2 bubur rayqal makan..heee.. :)

siti norlaili yusof said...

alexa yussida : hahaha..kita sama2 terkejut lah ni yer..hikhik..

akak mmg plg suka entri tu,rasa kelakar tp sedih pun ada.. kenangan yg amat berharga tu..hikhik..

sama2 kasih,dik. nt bila free2 singgahlah cni ek.. :)

Mila said...

sedapnye ketam tuh...
mila de tag akak tuk contest..
:)
http://coretanhatimila.blogspot.com

Liza @ Adzriel AB said...

teruja dijamu cekodok, baru baca entry.

siti norlaili yusof said...

mila : sedap..makan sampai menjilat jari dan pinggan..hehe...

oh,tag akak untuk contest ye..ok,tq..
nt akak tengok..:)

siti norlaili yusof said...

k.liza : hihi..akak pun suka makan cekodok ye..kalau mkn panas2 lagi sedap kan..:)

mama Rayqal said...

iye..jenuh mama nak korek isi ketam taruk dalam bubur dia... tp dia suka..layankan aje...sian pulak kita makan sesedap..dia dok ayam+ikan je..hheheee.. so bantai..mama masak udang..dia pun bubur udang, mama masak ketam...dia bubur ketam.. hehheee

siti norlaili yusof said...

mama rayqal : hihi..betul tu,layankan aje.. yg penting dia makan n chat. cian gak diorg makan yg tu je..so,apa kita mkn,kenalah bg diorg makan gak.. :)

miyoko mohamed said...

wah..bestnyer..following u..

siti norlaili yusof said...

miyoko mohamed :ekeke..mmg sgt best dear.. thanks 4 followed.. pasni selalu2 lah singgah cni yer.. :)