Monday, March 14, 2011

rindunyer kat mimi...

assalamualaikum...

^_____________________^

*mood hari ni : hepilah sesangat walaupun berada dalam cuaca panas membahang..hukhuk.. :)

pagi ni laili dok umah sorang2 je sebab khadijah ikut opah,mak teh n pak cik mak cik yang ada..jalan2 ke teluk batik..

sepanjang menanti tu,rasa boring sesangat. sebab rumah jadi sunyi sepi xde lagi gema suara khadijah yang x reti diam tu.. *rindu x dengar khadijah panggil "mimi"... :)


tp dia x keluar lama sangat pun. dalam 2 jam je,dah balik. masa tu laili kat umah mertua lah.. dok tunggu dia balik.

elok je dengar suara laili,terus khadijah meluru ke dapur opahnya tu panggil....

"mimi..mimi....muah..mmuahhh...."

wahaha..khadijah rindu kat ummi rupanya..kiss ummi n peluk x nak lepas okeh...wuwuwuwu....


ummi rasa sangat bangga bila khadijah wat camtu...terus cair hati ummi ni tau..

ohh,khadijah yayang..bucuk2 ummi abah..teruskanlah menjadi penyejuk hati ummi ye.. cayang khadijah...

n cayang auntie2 cume gak sebab sudi baca entri ni..ahaks.. *terperasan diri artis sudah..hikhik...

gola2 masam manis ummi abah ^__________^


---------------------------------cinta hingga syurga----------------------------------------

6 comments:

ieka said...

0ww,khadijah pnggl ummi 'mimi' ye?..ngtkn 'mimi' 2 nme kucen..he2..npe laili xikt skli?..

siti norlaili yusof said...

ieka:hehe..khadijah panggil ummi. tp yg manja,dia panggil mimi..hahaha..

laili saje xnak ikut sbb dekat je.. x sampai setengah jam pun perjalanan.

so,tggu je kat umah.

lgpun,laili nak tengok reaksi khadijah bila lama x nampak laili.

alhamdulillah,2 jam x jumpa,dia dah rasa rindu..

rasa seronok betul masa tu..hihi.. :)

SaRah said...

comel je ble panggil ummi die mimi..unik..hehe

siti norlaili yusof said...

sarah: hikhik..tu lah kan..
tu yg wat umminya ni cair kat khadijah tu..
panggil sweet2 gitu kat ummi..
dia panggil laili 'mimi' tp kadang2 tu ummi.
untuk abah dia plak,dia suka panggil 'bah bah'
masa dalam fon or skype.. abah dia pun gelak bila dgr..hahaha...

mr_mrs mikko said...

comel jaaaa panggil mimi,
manjaa ah khadijah ni.
hihih...

siti norlaili yusof said...

mr_mrs mikko: hihihi...terlebey manja la dah tu...:)