Wednesday, March 2, 2011

syafika jamaludin..???

assalamualaikum...

^__________________^

mesti ramai yg tertanya2 siapa lah gerangannya syafika jamaludin tu kan..? artis baru ke atau apa..?

hahaha... sebenarnya,syafika jamaludin ni adalah followers yg ke-60 untuk 'cinta hingga syurga'..
dah lama laili menantikannya..tertanya2 siapa yg bakal menjadi pengikut ke-60 untuk 'cinta hingga syurga' ni...

laili ni nak kata gila trafik sangat tu x lah..tp perlu..hehe.. sebab cuma drp bilangan pengikut ni,barulah kita boleh tahu penerimaan terhadap blog kita.

dan laili sebagai insan biasa.. cuba dari hari ke hari..belajar dan menambah ilmu di dada untuk dikongsi bersama.


harap kawan2 semua akan terus beri sokongan kepada laili dalam 'cinta hingga syurga' ni..

sebenarnya malam ni laili kurang sihat..x tau lah apa puncanya. tapi badan rasa x selesa n rasa sakit kat bahagian perut n pinggang.. rasa macam ada angin dalam badan. so tadi,laili minum 1 gelas ENO tp x lega2 lagi.. jap lagi kenalah sapu minyak plak...

oklah kawan2 semua,khadijah dah panggil2 teman tengok tv. jap lagi nak tdo. selamat malam,semua...

nanti mimpi indah2 k. n jangan lupa ambil wudhuk sebelum tdo. pastu baca fatihah,3 qul n qursi k.

              ---------------------------cinta hingga syurga----------------------------

2 comments:

ieka said...

smoga cpt smbh...tahniah, laili...dh mkn rmi follower kt cni..trskn b'kongsi info2 yg mnrk..=)

siti norlaili yusof said...

ieka: terima kasih ieka,kerana ambil berat. alhamdulillah,laili dah beransur sihat.

ye..alhamdulillah sebab dah bertambah followers 'cinta hingga syurga' ni.

insyaallah laili akan sentiasa berkongsi info2 yg menarik dan berguna untuk kita semua.

mudah2an akan dapat beri kebaikan kpd kita. insyaallah.. =)