Friday, March 4, 2011

bila spanar menjadi pilihan

assalamualaikum... ^______________^

mood laili hari ni gembira sangat...so,nak senyum lebar2..lebih lebar drp biasa biar sampai nampak semua gigi yg x tersusun rata ni....hehehe (takut nak pakai braces so,relaku pujuk je lah dengan keadaan ni seadanya...huhuhu... tp tetap berbangga k sbb semua ni gigi ori..xde yg pelesu n semuanya dalam condition yang baik..xde rongak2. so,check2 lah gigi anda semua yer...hihi..)

ngeri laili tengok benda alah ni semua..
baru tengok gambar dah rasa sakit....huhuhu...

tp entri ni,laili bukan nak cerita pasal gigi dan senyuman laili ni... laili nak cerita tentang spanar...hehehe....
uikkksss..????nape...kawan2 rasa pelik ke..? apakah kaitan spanar dan senyuman lebar laili ni..

xde kaitan pun..tp disebabkan spanar tu lah yang membuatkan laili tersenyum.. (ayat putar belit)



x nak main teka teki.. so,kawan2 saksikanlah photog2 yg ditangkap dengan sengajanya ni tanpa pengetahuan yg ditangkap...



sangat tekun sampai x sedar ummi tangkap gambar

amacam,ada bakat jadi pomen beskal x...???
^___________^





ni lah yg laili nak share dengan kawan2. tentang khadijah dan spanarnya.. sejak 2-3 hari ni suka sangat usung spanar..pastu semalam dapat peluang masa pak su nya tengah perbaik beskal. macam pro jer...

dan ke-pro annya ni dah pastilah diwarisi drp abah khadijah sendiri... ummi..??? maaflah,ummi xde bakat dalam bab ni,kalau mengemas ke memasak ke..bolehlah ckit. tapi kalau bagi spanar,1 apa pun x jadi..huhuhu..

disebabkan dah x tahan menahan gelak,ummi bawak khadijah balik mandi. siapkan bagi wangi2 n syomel2... ajak main yg lain plak.. xnak main dengan minyak2 n spanar tu lama2 sangat..nanti boleh pengsan umminya ni..

                                                     bila dah bersih,wangi n syomel...



bestnyer..ummi,khadijah nak yg camni gak boleh x...???


                                                 nak ronda2 lah plak...

tapi yg tu khadijah pinjam dr jiran jer..nak beli untuk diri sendiri,nanti2 je lah.. beskal yg ada pun x pro bawak  lagi..

klah,hari pun dah maghrib. masa untuk solat jemaah dengan khadijah cayang..

semoga hari esok dan seterusnya akan lebih baik daripada hari ini.. amin...

assalamualaikum,semua...

             --------------------------------cinta hingga syurga------------------------------

2 comments:

Nurul Farahana Rahim said...

kak laili..hehe..shomelnye khatijah..
pndai dia..mcm nk jd pomen je..huhu
akak,braces tu kalau bru2 pkai mmg saket giler..lelame,da biase da..farah kne pkse pkai sbb gg mmg tak tersusun..>__<
akak,sudi2 la follow blog farah ye??
http://widadfirasyah.blogspot.com/

siti norlaili yusof said...

farah:hihi..terima kasih farah.
kalau farah nak tau,suami akak cukup suka bertukang..rumah kami dok sewa ni pun suami banyak tukang sendiri bagi lebih cantik. n bilik kat umah family pun abg tukang sendiri.. pastu bab2 pomen2 ni mmg minatnya.. khadijah mmg dari kecik lagi dah biasa tengok abahnya wat keje.. tu yg menurun dekat dia tu..hehe..

tulah,sakit kan? ngeri..hehe..
ok,akak dah follow blog farah.. bagus.. :)