Wednesday, March 30, 2011

taktik terbaik..!!!

assalamualaikum... ^__________________^

*mood : rasa nak gelak sampai pecah perut...hahaha..

sebabnya,tiap kali ummi khadijah ni nak ngadap blog jer....


mesti khadijah buat bermacam perkara tarik perhatian ummi.

tapi ada 1 taktik khadijah yang mmg ummi khadijah ni tak boleh elak. dan harus juga dahulukan dia tak kira apa keadaan sekalipun...



uuuuuu'uuuuuuuuukkkkkkkkkkkkk




haduyai,khadijah sudah u'uk..

ummi harus segera mencuci najis yang ada.. x mau bakteria bertempek terlalu lama...

jumpa lagi........

khadijah wif flower... ^^


--------------------------------------cinta hingga syurga-----------------------

8 comments:

Ainul Hayat said...

HAHA...kalau taktik tu yang digunakan, memang harus diutamakan dululah Laili. Nanti sambung balik yer berblog.

siti norlaili yusof said...

ainul hayat : hahaha..betul tu, mmg taktik yg x menahan kan..hikhik.. :)

CinoiLavigne said...

COmelnya khadijah ni putih melepak.
Anak buah saya pn slalu kacau dkt dpn computer. Kalau berak mmg xleh tahan ah busuk

Cik Puan Nor said...

Syurga bila dah bergelar IBU ni

Sekamar Rindu said...

salam...

taktik terbaikkkk..:)
** folo ur blog..

folo blog puan..:)

siti norlaili yusof said...

cik puan nor : ye,betul tu.. syukur alhamdulillah.. :)

siti norlaili yusof said...

sekamar rindu : terima kasih.. pasni selalu2 lah singgah ye.. :)

siti norlaili yusof said...

cinoi lavigne : hikhik.. thanks,dear..

kalau dah u'uk,mmg harus segera bersihkan..cian plak kat si tecik n cianlah pada en.hidung x dapat menghirup udara segar.. :)