Friday, March 18, 2011

diriku dicium di khalayak ramai

*mood sekarang ni teramat-amat lah marah rasa macam nak bertukar jadi incredible hulk okeh...grrr...

cuba bayangkan laili jadi incredible hulk..huhuhu....


sila ambil langkah berjaga2 membaca entri ni k. kalau tidak,anda mungkin bakal menjadi mangsa seterusnya...



 alkisahnya camni:

kawan-kawan,sejak 2-3 hari ni ada je makhluk yg suka mengganggu laili.. suka sangat datang dekat2 laili ambik kesempatan..tanpa laili sedar...huhuhu.. 

mula2 dia tengok je..laili pun biar je lah sbb takkan nak marah plak kan.. mana nak tau kot matanya tu rabun ke juling ke..dia pandang orang lain. tapi laili plak perasan sendiri.. *laili bukan jenis suka perasan sendiri okey.. :) .pastu sebab kita buat tak kisah agaknya, dia datang plak dok dekat laili.. so,xpelah lagi.. sebab dok tu pun adalah renggang-renggang dan xde kacau apa pun.. nak buat laporan polis pun tak boleh..:(

tapi sekarang ni,dia dah bertindak di luar batasan okey..

nak tau dia buat apa..????

dia kan...dia...dia.....(nada geram )

dengan beraninya telah  mencium laili di khalayak ramai...!!!!! depan khadijah plak tu..wah..memang tersangatlah tak senonoh dan biadab..huhuhu....geram sangat okeh...

 pastu,laili pun takde bagi excused2 lagi dah..

dengan sepantas kilat,terus je laili bagi habuan kat dia.. 

laili lempang2 sampai bengkak pipi dia. tumbuk2 sampai terabur semua gigi. sepak terajang sampai dia tak boleh bangun. nak puas hati lagi,sepatutnya laili tembak dengan senapang M16... 

barulah puas hati.. sebab dia selamba dek je cium laili..tak bermoral sungguh kan...????

hah..ni lagi 1 datang cium laili.. jap ye... nak ambik senapang..

gunalah ridsect..takkan bagi peluang walaupun pada yang bersembunyi...



nak bagi mampus sebab dah ambik kesempatan...

sorilah,kerana tiada maaf bagimu wahai nyamuk durjana.....huhuhuhu...


 
sekali dirimu mencium diriku,akan ku dapatimu sampai ke pelosok mana sekalipun...
tak akan sesekali melepaskan...
nyamuk durjana.


4 comments:

Lia said...

As salam... salam kenal laili..wife seafer jugak kan.. samalah kita.. lia follow blog laili ye..

siti norlaili yusof said...

waalaikumussalam.. salam kenal.. kak lia,laili dah follow blog akak.

ye,laili pun wife seafarers jugak..hihihi..:)

ieka said...

hehhehh...saspen sggh..igtkn manusia mne la yg slumber brni wt gitu kt laili..rupenye??...klu sy dpt mmg tenyeh smpi xnmpk rpe dh dek geram sgt sbb kne geget..

siti norlaili yusof said...

ieka: kan..kan... berani betul makhluk itu.. mmg patut pun kita wat mcm tu.. sesedap rasa je dia wat camtu kat kite..hukhuk.. :)