Friday, May 6, 2011

sedetik lebih...lelaki ini..

assalamualaikum......... ^____________^

sihat ke..???? malam ni kita jiwang skit lah ye.. rindu pada en.suami lah.. hehe.
tiba-tiba je terngiang-ngiang di gegendang telinga ni,lagu lelaki ini dari anuar zain. touching giler lagu tu. kena plak lagu tu keluar masa laili baru kahwin dengan en.suami tercinta. pheww..tak tau lah nak gambarkan camne tahap ketersentuhan hati dan air mata ini..huhuhu...

haishhhh...dak tecik ni..ummi menaip..dia pun sibuk nak menaip..babap jap tangan syomel ni hah..
baru diam..heee...

sambung cerita balik k.

anuar zain


sebenarnya,laili dan en.suami memang suka dengar lagu-lagu anuar zain sebab lagunya semua best-best. teringat lagi dulu anuar zain tu jadi model masa siti nurhaliza masuk anugerah juara lagu.. tak lama pastu,jadi penyanyi plak. suara memang tip top.

tapi dalam banyak-banyak lagu,lagu lelaki ini lah yang paling laili suka masa tu.. tersangat menyentuh hati dan perasaan..sampai meleleh air mata dan air hidung..kena plak sambil tengok gambar dan video bersama en.suami..tersangat..sangat..sangatlah...tersentuh tak ingat-ingat.

so,mari kita layan lagu ni sama-sama ye..

lirik lagu : lelaki ini - anuar zain

Kasih, kenanganku
Ingatkah saat saat dulu
Kasih, apakah dirimu
Merasakan semua itu
Kemana pun langkahku pergi
Ku masih melihat bayanganmu cintaku
Dan kemanapun arah anginku berlari
Hati ini masih kau miliki
Lelaki ini yang selalu mencintamu
Selalu, tanpa ragu
Lelaki ini yang selalu memuja
Hanya dirimu
Yang bertakhta dalam sanubariku
Sanubari ku
Aku yang mencintakan mu
Hanya dirimu…
Kerana cintaku, tak berbatas waktu
Kerana cintaku, tak mengenal jenuh hatimu
Hatimu




best kan,lagunya..tak rugi layan. cuma klip video je yang tak sama macam cerita kami. takpelah,tu tafsiran diorang kan. setiap orang ada tafsirannya sendiri. bagi kami,biarlah hanya kami je yang tau..ecece...nak rahsia sikit..ehehe..

takdelah..bagi kami lagu ni tentang cinta yang begitu besar ertinya. walau ke mana pun,pasangan tu jugalah dalam ingatannya. wah..tersentuh lagi...haish,kan dah nak kena lap air hingus...ish..ish..ish..

tapi la ni anuar zain ada lagi 1 lagu yang rasanya hampir sama dengan kami..chewahh..tajuknya sedetik lebih. 1st time dengar dan tengok klip video lagu tu kat tv,menitis-nitis air mata ni sebab terlalu menghayati. apa boleh buat,hati tisu lah katakan. keras kat luar je..tapi dalamnya,mudah betul tersentuh..cepat je air mata dan air hidung ni menitis..huhu... layan k. lagu ni tengah meletup-letup sekarang ni. terutama di kalangan yang pasangannya senasib..hihi...








klah,na mo emo-emo malam-malam ni.. nak tidolah pula. jeles tengok dak tecik tido lena sambil polok-polok lola dan bear tersayangnya..huhu..

dan sebelum tido,sama-samalah kita amalkan selawat ke atas Nabi saw,fatihah,kursi dan 4 qul k. pastu tiupkan pada telapak tangan..dan sapu seluruh badan. mudah-mudahan terhindar dari segala perkara yang tak elok dan kita sentiasa dilindungi Allah swt. dan jangan lupa,tidolah dengan aman dan tenteram dengan memaafkan semua orang. jangan tido dalam keadaan marah dan dendam k.

assalamualaikum.....

p/s:lagu lelaki ini masa tengah baru kahwin. tapi sekarang ni,dok layan lagu sedetik lebih jer... ahailah..pasni nak layan lagu apa lah pulak yer..hihi.. pis..pis..kacang pis..  love u all...^^


---------------cinta hingga syurga---------------

6 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

memang la sgt touching dgn anuar zain ni.

alexa yussida said...

sukaaa lagu ni n anuar zain..hehe


akak!!!selamat hari ibu:)khadijah kasi ape?kasi kiss mnyak2?:)

siti norlaili yusof said...

k.liza: lagu2 anuar zain byk yg touching2 kan..suka sgt..hihi..:)

siti norlaili yusof said...

alexa yussida: best kan..orgnya pun sedap mata mandang..hehe....

terima kasih,yuss. khadijah x bg apa pun..cuma kissed n polok2 manje je. tu pun cair umminya ni ha.. hihi..

cik ayin said...

minat anuar zain :)

siti norlaili yusof said...

cik ayin : lagunya best2 kan..:)