Thursday, January 6, 2011

1st in my life....

7 jan 11...ni lah kali pertama laili menulis di dalam blog. sebelum ni langsung x tau apa. nasib baik ada sifu terbaik yg sudi ajar..tq k.yat...even cbuk melayan suami n ank tercinta,sudi gak luang masa chat n ajar laili...now,dah pun berjaya dgn jayanya..nt ajar laili lg ek k.yat...hihihi...


haish...khadijah ni asyik kaco ummi menaip lah..x senang dok tgk umminya ni bz ktek2 kat desktop ni. dia pun nk menaip skali..rasa nak babap je tangan syomel ank ummi abah ni...sabar2... 

sblum bercerita panjang lebar lg,biarlah laili wat pengenalan diri ckit ye...nama penuh laili,SITI NORLAILI YUSOF. isteri kepada seorang pelaut yg kejenya belayar meredah ombak dan lautan demi rezeki halal untk kami..SAIFULL AZUAN ISA...love u sayang.. n dah pun memiliki seorang puteri,permata hati kami,SITI KHADIJAH...now,umurnya dah pun 1 tahun 9 bln...sgt aktif n sgt nakal..tp dialah juga penyejuk hati ummi abah. tambah lg bila abah xde d cc,khadijah lah peneman setia umminya ni...tq cayang..ank ummi abah...mmuahhh...

cinta hingga syurga. blog yg laili realisasikan khas buat suami tercinta dan juga untk sama2 berkongsi rasa dan pendapat dgn kwn2 semua tentang cinta...:)

sebut tentang cinta ni,ada berbagai andaian n pendapat tentangnya kan?indahnya cinta..tambah indah bila diri ini sntiasa di alam cinta..mencinta dan dicintai...oh..indahnya....rasa mcm mabuk dlm cinta yg penuh nikmat..hihihi..


oooppsss..dah pukul 12 tghri lah..masa untk bg khadijah makan...mlm nt br sambung lg..cinta hingga syurga...

4 comments:

Ainul Hayat said...

Congratz Laili. Akhirnya ada blog sudah. Eni dah baca dah. Selamat berblog... :)

Mama Qiestina said...

weeeeeeeeeeeehooooooooooo pandaaaaai pon :)

selamat berbelog laili,pasni update selalu tau citer besh.tarok gambo seme.

nanti akak ajar lagi nak cantikkan belog eh.now bz sgt hubby nak naik kapal.

siti norlaili yusof said...

tq eni n k.yat 4 da support... k.yat,nt bila free ajar laili lg ye...:)enjoy ur golden time wif him k.

Mama Qiestina said...

okeh bebeh.

kak yat dah jadik follower kamu :)