Tuesday, June 28, 2011

ketermengalahan lagi..

assalamualaikum..... ^^

petang yang ceria,rumah penuh riuh rendah antara ummi vs khadijah yang berebut nak conquer tv. ahailah,melepas lagi ummi khadijah nak tengok cerita marimar kegilaan ramai di tv3 tu dek penangan lawan yang lagi hebat..bbtv. hohoho..kartun jer lah...



apa boleh buat,umminya ni hati lembut..so,terpaksalah ketermengalahan lagi je lah. (yang iye nya,tak larat nak dengar suara nyaring si tecik khadijah membebel * nak tun..nak tun...hukhuk...)



dan pastinya situasi ni dialami hampir semua ibu-ibu...bapak-bapak..abang-abang..kakak-kakak..adik-adik..dan seangkatan dengannya lah..*ada budak kecik..kompom kena selalu tengok kartun.

takpelah,bila malam menjelang nanti,ummi plak conquer tv. nak layan movie dengan en.suami tersayang..hehe..



alamak,nak kena bancuh kuih.. nanti kita jumpa lagi k.

p/s: sayangilah keluarga kita selayaknya..^^


--------------------------------------------cinta hingga syurga------------------------------

2 comments:

dwaty said...

merong best... kl gangster lagi best... singgah sini...

siti norlaili yusof said...

dwaty: KL gangster best ek.. hm,nanti nak tengok lah..heee..tq. ^^